כדאי לדעת

שיפוץ משרד היא פעולה שנועדה לשוות למשרד מראה חדיש ומתקדם ולטפל באופן מוקדם ככל האפשר בפגעי הזמן. חלק מהשיפוצים הם בעלי אופי משמר וחלקם כוללים שינויים עיצוביים ומהווים מתיחת פנים של ממש למשרד. במסגרת כל אחד מסוגי השיפוצים נוצרים פסולת, לכלוך ואבק אשר דורשים ניקיון מקצועי לטובת השבת המשרד לפעילות מלאה.

ניקיון משרדים לאחר שיפוץ

סוגי שיפוצים

ישנם סוגים שונים של שיפוצים אשר נהוג לבצעם בחלל המשרד. סוג אחד הוא צביעת קירות המשרד. מדובר בפעולה הנעשית באופן נקודתי באחד מחדרי המשרד או בחללים המשותפים על מנת שלא לפגוע באפשרות לעבוד ביתר חללי המשרד. סוג אחר של שיפוץ הוא התקנת רצפת פרקט. גם במקרה זה, ניתן לבצע את השיפוץ באופן פרוגרסיבי ולפנות בכל פעם חלק אחר מיושבי המשרד.
לצד שיפוצים אלו, ישנם שיפוצים נוספים אשר מתמקדים בחללים ספציפיים כגון תאי השירותים במשרד או המטבחון. כמו כן, בעת אכלוס ראשוני של משרד על ידי בית העסק, ייערך לעיתים שיפוץ בהיקף מאסיבי שיכלול צביעה, עבודות נגרות, עבודות קרמיקה ועבודות גבס. כך או אחרת, ניקיון משרדים לאחר שיפוץ היא משימה הדורשת התקשרות עם חברת ניקיון מקצועית ומנוסה.

נקיון משרדים לאחר שיפוץ

ניקיון משרדים לאחר שיפוץ שכולל פינוי של המשרד

בסיומו של שיפוץ כולל אשר הצריך פינוי של עובדי המשרד, נדרש בעל המשרד לסיים את מלאכת הניקיון במהירות. כל יום שבו המשרד לא מושב למתכונת המאפשרת פעילות, הוא יום שבו משלם בעל המשרד דמי שכירות, ארנונה ומיסים נלווים לשווא.
על כן, רצוי להתקשר עם חברת ניקיון המתמחה בביצוע ניקיון משרדים לאחר שיפוץ, אשר תתחייב בפני בעל המשרד לסיום עבודות הניקיון בצורה יסודית ואיכותית עד למועד מוקדם ככל האפשר. ניקיון משרדים לאחר שיפוץ מקיף צריך לכלול פינוי של פסולת השיפוצים, שאיבת אבק, הסרת לכלוך ושטיפה של רצפת המשרד באופן יסודי.

ניקיון משרד לאחר צביעה

צביעת המשרד יוצרת פסולת מסוג מיוחד. מצד אחד, צביעה מקצועית נעשית בצורה המגנה הרצפה באמצעות דפי עיתון או יריעות ניילון אולם גם במסגרת צביעה מסוג זה, עשויה הרצפה להתמלא ברסיסי צבע זעירים אשר משנים את מרקמה ונוטים לצבור לכלוך. משכך, לאחר צביעה רצוי לבצע ניקוי מעמיק של רצפת המשרד בסיוע חברת ניקיון משרדים לאחר שיפוץ.

ניקיון משרדים

ניקיון לאחר החלפת תאי שירותים

שיפוץ תאי השירותים מצריך מציאת חלופה עבור עובדי המשרד ומבקריו במהלך ימי השיפוץ. על מנת להשיב את תאי השירותים לפעילות מלאה לאחר סיום השיפוץ, רצוי לבצע פעולת ניקוי בעלת שני שלבים עיקריים.
השלב הראשון הוא פינוי כל הפסולת מתאי השירותים המשופצים. השלב השני הוא שטיפה יסודית של האסלות, השיש, הכיורים, הדלתות ורצפת תאי השירותים על ידי חומר ריחני המכיל חומר פעיל שתפקידו לחטא את תאי השירותים מחיידקים. בעת התקשרות עם חברה המתמחה בניקיון משרדים לאחר שיפוץ תאי שירותים, יש לוודא כי באפשרותה לבצע את שני השלבים הללו.

ניקיון משרדים לאחר שיפוץ מטבחון

שיפוץ מטבחון כולל לרוב ביצוע עבודות אינסטלציה של החלפת כיור, פרזול וצנרת, לצד עבודות נגרות של החלפת שיש וארונות. משכך, הפסולת שנוצרת כתוצאה משיפוץ זה, היא פסולת משולבת הכוללת לכלוך חיצוני על רצפת המטבחון לצד אבק ושאריות בתוך הארונות החדשים. רצוי לוודא כי במסגרת קבלת שירותי ניקיון משרדים לאחר שיפוץ, יבוצע ניקוי פנימי וחיצוני של המטבחון.

ניקיון משרדים

ניקיון משרדים לאחר התקנת רצפת פרקט

התקנת רצפת פרקט יוצרת לא מעט אבק המתפזר ברחבי המשרד. בנוסף, בתום התקנת הפרקט, יש לנקות אותו ניקוי ראשוני. לשם כך, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית המתמחה בביצוע של ניקוי משרדים לאחר שיפוץ מסוג התקנת פרקט.

חשיבות ביסוס שגרת ניקיון לאחר השיפוץ

ניקיון המשרד באופן יסודי לאחר סיום השיפוץ, הוא פעולה חשובה, אולם לצד זאת חשוב ליצור שגרת ניקיון קבועה שתשמר את המראה החדיש שנוצר כתוצאה מהשיפוץ. יצירת שגרת ניקיון היא אפשרית על ידי התקשרות קבועה עם חברה המתמחה בביצוע ניקיון משרדים לאחר שיפוץ, לצד מתן שירותי ניקיון שגרתיים באופן תדיר.

ניקוי משרד

ניקיון לאחר שיפוץ – להשיב את המשרד לקדמותו במהירות

ביצוע ניקיון לאחר שיפוץ הוא משימה לחברת שירותי ניקיון מקצועית אשר מנוסה בהשבת המשרד לפעילות מלאה תוך יצירת סביבת עבודה נעימה ונקייה מפסולת. דוקטור פוליש היא הכתובת הנכונה עבור כל בעל משרד המעוניין בקבלת שירותי ניקיון משרדים לאחר שיפוץ.

צוות ניקיון
הצג צ'ט
1
רוצה לדבר עם המומחה?
כתוב משהו...