ניקיון אחרי שיפוץ

צריכים ניקיון אחרי שיפוץ?

המומחה לניקיון בתים

רק אצלנו מתחייבים ל-100% שביעות רצון

כי אצלנו משלמים רק אחרי שאתם מאה אחוז מרוצים

אחריות
שומרים לכם על הבית עם חומרים אכותיים

מקצועיות
מעיפים לכלוך גם במקרים הכי קשים

איכות
משלמים רק כשאתם מרוצים מאה אחוז

איך לבחור חברת ניקיון לבית אחרי שיפוץ

ניקיון בתים אחרי שיפוץ מחייב צוות פועלים מקצועי ומיומן שמכיר את כל שיטות העבודה להסרת שאריות חומרי עבודה יבשים שנותרו בבית לאחר השיפוץ. כאשר אתם בוחרים חברת ניקיון לבית אחרי שיפוץ הדבר הראשון שעליכם לוודא הוא ההכשרה המקצועית של הצוות שנשלח אליכם הביתה לביצוע העבודה. גם כמות הפועלים חשובה לביצוע העבודה באופן יעיל, אך יותר מהכל עבודת ניקיון מקצועית לאחר שיפוץ הבית מתאפשרת על ידי השימוש בציוד מקצועי מתקדם וחומרי ניקיון איכותיים.

כאשר אתם בודקים חברות ניקיון אופציונאליות לביצוע העבודה, עליכם לשאול לגבי הציוד שצוות המנקים מביא איתו ולגבי חומרי הניקיון שבהם ישתמשו. חברה מקצועית המחזיקה מכשירים מתקדמים לניקיון אחרי שיפוץ ככל הנראה מחזיקה גם צוות פועלים מיומן ומנוסה לתפעול נכון וביצוע מקצועי של עבודת הניקיון. ידע וניסיון בביצוע עבודות מסוג זה הם המפתח לניקיון מוצלח של בתים אחרי שיפוץ ומציאת חברת ניקיון אמינה ומקצועית שתספק לכם את השירות ברמה גבוהה ואיכותית.

ניקיון אחרי שיפוץ

חומרי ניקיון לשימוש מקצועי

על מנת להסיר צבע יבש ממתכת או אבן חייבים להשתמש בחומרי ניקוי מקצועיים שלא ניתן למצוא בשוק הפרטי. שיפוץ בתים גורם לשאריות של דבק, צבע יבש, סיד, ועוד חומרי עבודה שקשה להסיר באופן עצמאי ללא חומרי ניקיון מיוחדים המותאמים לכך. חברות ניקיון משתמשות בחומרי ניקוי שמיועדים להסרת שאריות מעבודות של שיפוץ ובנייה, אך כדי להגיע לתוצאות בסטנדרטים גבוהים לא מספיק להשתמש בחומרים מיוחדים ונדרש ידע מקצועי בהתאמת חומרי הניקוי לסוג הלכלוך והמשטח שאותו מנקים.

שימוש לא נכון בהתאמת חומרי ניקיון לסוגי משטחים שונים, עלול להביא לנזקים בלתי הפיכים ולגרור הוצאות כספיות מיותרות בהמשך. גם חברות ניקיון שמציעות שירותי ניקיון לאחר שיפוץ יכולות לשלוח צוות פועלים חסר ניסיון ולגרום לבית שלכם נזקים חמורים. חומרים איכותיים הם תנאי הכרחי לביצוע העבודה, אך כדי שהתוצאה תהיה מספקת נדרש גם ידע מקצועי של צוות מנקים מיומן.

ניקיון אחרי שיפוץ עם אחריות


בהזמנת שירותי ניקיון לבתים אחרי שיפוץ חשוב לעבוד מול חברת ניקיון אמינה שמעניקה אחריות לביצוע עבודה מקצועית. לאחר ביצוע עבודות הניקיון אתם עלולים להיתקל בדברים שהתפספסו או לא נעשו כמו שצריך, לכן חשוב שחברת הניקיון שבחרתם תדע לספק גם שירות לקוחות מולו תוכלו להתנהל בעת הצורך.

חברת ניקיון מומלצת לניקיון בתים אחרי שיפוץ תחזיק גם כיסוי ביטוחי לנזקים שעלולים להיגרם בטעות, דבר שאמור להעניק לכם תחושת ביטחון כאשר אתם מפקידים את הבית שלכם בידי צוות מנקים שפועל עם ציוד ומכונות חזקות.

יש לא מעט מקרים שאנשים הזמינו ניקיון לאחר שיפוץ הבית ולרוע המזל בחרו בחברת ניקיון לא מספיק מקצועית ששלחה פועלים לא מנוסים וכתוצאה משימוש לא נכון במכונות נגרמו נזקים ושריטות שנראו לעין רק כמה ימים לאחר עבודת הניקיון שנעשתה. על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאכן בחרתם בחברת ניקיון אמינה ומקצועית, וודאו שהיא מחזיקה בביטוח שיכסה כל עלות של נזק שעלול להיגרם כתוצאה מהניקיון.

חברת-ניקיון

פוליש לאחר שיפוץ

לאחר שיפוץ הבית זו הזדמנות מעולה לבצע פוליש, כך תוכלו להבריק את מרצפות הבית ולהעניק להם מראה מחודש וגם ליצור שכבת הגנה חיצונית שתמנע מהרצפה בלאי ושחיקה שנגרמים במהלך שגרת החיים השוטפת. תהליך הפוליש נעשה על ידי כמה פעולות – הפעולה הראשונה היא קרצוף יסודי של הרצפה עם סקוטץ' שמתחבר למכונת פוליש ומטרתו להסיר את כל השכבה העליונה של הלכלוך שדבק במרצפות, דבר שימושי ויעיל מאוד לבית אחרי שיפוץ.

לאחר ששכבת הלכלוך העליונה הוסרה, שהיא גם הקשה ביותר, משתמשים במכונת הפוליש עם סוגי סקוטצ'ים שונים להטמעת חומרי הפוליש הרצוי. מאחר ותהליך הפוליש כולל הסרת לכלוך קשה כחלק מהפעולה עצמה, פוליש לאחר שיפוץ יאפשר לכם ניקיון של המרצפות ברמה גבוהה מאוד ואף יגן על הרצפה של הבית למשך תקופה ארוכה לאחר מכן.

קיימים כמה סוגי פוליש רצפות. בחירת סוג הפוליש הרצוי צריכה להתאים לסוג המרצפות שיש לכם בבית. פוליש קריסטל יחדיר שבבי קריסטל עדינים אל תוך השכבה העליונה של המרצפות, כך הרצפה של הבית תקבל ברק זוהר במיוחד, אך פוליש קריסטל לא מתאים למרצפות גרניט פורצלן וקרמיקה.

סוג נוסף ופופולארי של פוליש רצפות הוא פוליש ווקס. מדובר בפוליש שמבוסס על ציפוי הרצפה בשכבת ווקס, דבר שמתאים לסוגי מרצפות שמטבעם לא מחליקות כמו פרקט או רצפת טרצו. לריצוף מחליק מטבעו יתאים יותר פוליש אקרילי אשר מורכב מחומר מיוחד שמצפה את הרצפה בחומר אנטי סינתטי וכך מונע החלקה ועדיין מעניק לרצפה של הבית נוכחות מבריקה במיוחד.

חברת ניקיון במרכז

איזורי שירות

חברת ניקיון מומלצת תעניק לכם שירותים במגוון אזורי שירות ברחבי הארץ השונים. חברות ניקיון מפעילות צוותי ניקיון בעלי ייעוד והתמחות במגוון תחומים שונים, ולכל צוות מתלווה ציוד מקצועי מתקדם המאפשר את ביצוע העבודה בסטנדרטים בלתי מתפשרים.

כאשר אתם מזמינים חברת נקיון מקצועית, שפועלת בתחום כבר שנים רבות ויש לה מוניטין וניסיון במתן שירותי ניקיון בתים מקצועיים, היא תדע לספק לכם את השירות במגוון רחב של אזורים בארץ, כאשר כל צוות אמור לכסות אזור שונה וכך להגיע לבתים פרטיים או דירות מגורים בכל עיר ואזור ברחבי הארץ השונים.

ניקיון אחרי שיפוץ

מחירון

מחיר ניקיון לאחר שיפוץ יכול להשתנות בהתאם לסוג השירותים שתבחרו להזמין. יש כמה דברים נוספים שמשפיעים על קביעת מחיר ניקיון בית אחרי שיפוץ והם גודל הבית והמצב שלו לאחר סיום עבודת השיפוצים. דירות אחרי שיפוץ יכולות להימצא במצבים שונים ולדרוש פעולות ניקיון שונות, לכן גם מחיר הניקיון יכול להשתנות בהתאם לעבודה הנדרשת. כמו כן, בית פרטי אחרי שיפוץ יכול לכלול שטח חיצוני גדול ועבודות ניקיון במרפסות ומדרגות, דבר שמשפיע על המחיר באופן ישיר ותלוי בסוג השיפוץ שנעשה ובסוג עבודות הניקיון שנדרשות לאחר מכן. על מנת לקבל מחיר ניקיון דירות לאחר שיפוץ או מחיר ניקיון בתים פרטיים לאחר שיפוץ בצורה מדויקת שתואמת את הצורך הספציפי שלכם – פנו אלינו ונציג החברה יעניק לכם מידע מפורט ומדויק בהתאם לפרטי העבודה הנדרשת לכם.

חברת ניקיון בירושלים
הצג צ'ט
1
רוצה לדבר עם המומחה?
כתוב משהו...