ניקיון לפני איכלוס

צריכים ניקיון לפני איכלוס?

המומחה לניקיון בתים

רק אצלנו מתחייבים ל-100% שביעות רצון

כי אצלנו משלמים רק אחרי שאתם מאה אחוז מרוצים

אחריות
שומרים לכם על הבית עם חומרים אכותיים

מקצועיות
מעיפים לכלוך גם במקרים הכי קשים

איכות
משלמים רק כשאתם מרוצים מאה אחוז

ניקיון לפני איכלוס בית חדש

אחת ההזדמנויות הטובות ביותר להזמין חברת ניקיון מקצועית שתבצע ניקיון יסודי לבית, זה כאשר הבית נמצא לפני איכלוס הדיירים והוא ריק מתכולה לגמרי. חברות ניקיון רבות מציעות שירותי ניקיון לפני איכלוס עקב הביקוש הרב של אנשים לנצל את ההזדמנות ולבצע פעולות ניקיון שקשה מאוד לבצע ברגע שהבית מאוכלס ומלא ברהיטים ותכולה. אם אתם לפני מעבר לבית חדש אל תפספסו את ההזדמנות והזמינו ניקיון לפני איכלוס בית חדש, כך תוכלו לבצע מגוון פעולות ניקוי מקצועיות שיביאו למעבר קל ונוח ואף יאפשרו כמה פעולות שיעזרו לכם לשמור על הבית החדש מפני שחיקה ובלאי הנגרמים כתוצאה משימוש ממושך לאורך זמן בשגרה השוטפת.

ניקיון דירה חדשה לפני מעבר
כאשר אתם מזמינים חברת ניקיון בתים, כדי לבצע מגוון שירותי ניקיון מקצועיים לבית, יש לקחת בחשבון שחלק משירותי הניקיון כוללים שימוש בציוד כבד. ניקיון בתים מקצועי נעשה על ידי מכונות ניקיון גדולות ומקצועיות, לכן במקרים של בית מאוכלס לא תמיד ניתן להגיע עם המכונות לכל הפינות והאזורים השונים ברחבי הבית. במקרה של ניקיון לפני איכלוס חברת הניקיון יכולה לפעול בחופשיות ולהשתמש במגוון רחב של מכונות ניקיון שונות, כך גם תוצאות הניקיון יהיו איכותיות יותר והמחיר עבור ניקיון לפני איכלוס יהיה זול יותר מאשר ניקיון של בית שכבר מאוכלס עם דיירים שגרים בו.

ניקיון לפני אכלוס בית חדש

חברת ניקיון לפני מעבר דירה

חברות ניקיון מקצועיות מעדיפות לבצע ניקיון דירה חדשה או בית לפני אכלוס, כך הן יכולות לשלוח כמות פועלים קטנה יותר ולסיים את עבודות הניקיון בקלות ובמהירות גבוהה. צוות פועלי ניקיון מקצועי מגיע ממוקד מטרה כדי להתחיל ולסיים את העבודה, היעילות של צוות הפועלים מאפשרת לחברת הניקיון ששלחה אותו להספיק כמות עבודה גדולה יותר בזמן קצר יותר, לכן חברת ניקיון תמיד תעדיף לבצע ניקיון דירה חדשה או ניקיון דירות לפני איכלוס, כי ניקיון דירה לפני כניסה מאפשרת עבודה יעילה ואז אפשר להספיק כמה עבודות של ניקיון בית חדש באותו היום ולהגיע לכמות לקוחות גדולה יותר באותו יום עבודה.

דבר זה פועל גם לטובת הלקוחות – כאשר אתם מזמינים שירותי ניקיון בתים לפני איכלוס אצל חברת ניקיון מומלצת ומקצועית, אתם יכולים להתמקח טיפה יותר ולהשיג מחיר זול יותר בעבור השירות. בנוסף, כאשר הבית נמצא לפני אכלוס והוא ריק מרהיטים או תכולה נוספת, תוכלו לבצע מגוון רחב יותר של עבודות ניקיון בבית. לדוגמה: שירותי פוליש זהו שירות שכדאי להוסיף בכל ניקיון דירה חדשה לפני אכלוס, כי בית חדש יאפשר תנועה מהירה וחלקה של מכונת הפוליש, כך הגישה לכל המרצפות תהיה קלה ומהירה והתוצאות שתקבלו עבור פוליש לבית חדש יהיו איכותיות והרבה יותר טובות ממה שתקבלו בבית מאוכלס.

פוליש לבית חדש

עוברים לבית חדש? אל תפספסו את ההזדמנות הנהדרת שהבית ריק מתכולה וציוד, הזמינו שירותי פוליש רצפות לבית החדש אצל חברת פוליש מומלצת ותוכלו ליהנות מתוצאות פוליש איכותיות ברמה גבוהה. פעולת פוליש לבית חדש לא רק מבריקה את מרצפות הבית, היא גם מעניקה לרצפה שכבות הגנה שימנעו שחיקה והתיישנות כתוצאה מבלאי שנגרם משימוש במהלך השגרה השוטפת. קיימים כמה סוגי פוליש לרצפה שיכולים להתאים עבור בית חדש, תלוי בסוג המרצפות שיש לכם בבית. מאחר ויש כמה סוגי מרצפות שונים המשמשים לריצוף של בתים חדשים, על מנת שתוכלו להגיע לתוצאות פוליש רצפות בסטנדרט גבוה חייבים להתאים את סוג הפוליש הנכון לסוג המרצפות הקיים בבית. פנו לקבלת השירות רק אצל חברת פוליש מומלצת המתמחה במתן שירותי פוליש ומחזיקה ציוד חדיש ומתקדם וצוות תפעול עם ניסיון בביצוע פוליש לבית חדש בצורה מקצועית.

חברת-ניקיון-בתים

ניקיון מקצועי לבית חדש

יש לא מעט חברות ניקיון המציעות שירותי פוליש לבית חדש במחיר זול ועם המון הבטחות לתוצאות איכותיות. מאחר ובכל שנה נפתחות ונסגרות המון חברות פוליש וניקיון בתים, כנראה שרק הבחירה בחברת ניקיון וותיקה, שפועלת בענף הניקיון כבר מספר רב של שנים, תבטיח לכם פוליש לרצפה בצורה מקצועית ואיכותית. חברת ניקיון וותיקה תחזיק מכונות פוליש חדישות, בתפעול של צוות עובדים מנוסה שיודע כיצד לספק פוליש רצפות לבית חדש לפני איכלוס בצורה טובה. צוות פועלים מנוסה יוכל להגיע למיצוי מקסימלי של ניקיון הבית, כך תוכלו ליהנות ממעבר דירה חלק ומהנה. כניסה לבית חדש מלווה בהמון חששות ופחדים, חברת ניקיון לבית חדש תוכל להכניס אתכם מיד אל האנרגיות הנכונות ויחד עם רמת גימור של ניקיון בלתי מתפשר תתחילו את התקופה החדשה ברגל ימין.

חברת-ניקיון-בתל-אביב

יתרונות ניקיון בית לפני אכלוס

ברגע שחברת ניקיון מגיעה לנקות בית לפני אכלוס יש לדבר יתרונות רבים מאוד. ניקיון מקצועי של חלונות ותריסים בבית לא מאוכלס יכול להתבצע בשימוש של ציוד חדיש ומתקדם, ללא זהירות והקפדה יתרה מצד פועלי הניקיון שלא לפגוע ברהיטים או בציוד שנמצא בבית. העובדה שמדובר בניקיון דירה חדשה מאפשרת לצוות פועלי הניקיון לעבוד בצורה יעילה יותר ולהגיע לכל המקומות שקשה מאוד להגיע אליהם בבית שמלא בריהוט ותכולה. כשהבית מאוכלס ומלא ברהיטים וציוד, פעולת הניקיון חייבת להתבצע באופן ידני, או בשימוש של ציוד מקצועי עדין יותר, כדי לנקות את החלונות מבלי לפגוע בתכולת הבית במהלך עבודת הניקיון. אם כבר החלטתם להזמין שירותי ניקיון לבית לפני אכלוס, וודאו שאתם מזמינים את השירות רק אצל חברת ניקיון בתים מומלצת שמחזיקה ציוד ניקיון חדיש ומתקדם ושולחת צוות פועלים מנוסה ומיומן, כך תוכלו למצות את כל הפוטנציאל שטמון בהזדמנות הנהדרת של ניקיון לפני איכלוס הבית.

חברת ניקיון בצפון

פוליש ווקס לבית חדש

כאשר אתם מזמינים שירותי ניקיון לבית לפני איכלוס ובתוך חבילת הניקיון אתם מזמינים גם פוליש ווקס לרצפה של הבית, חשוב לדעת שאמנם פוליש ווקס הוא סוג הפוליש הזול ביותר שיש, אך לא תמיד הוא יתאים לסוגי מרצפות שונים בבית. מאחר ואופן הפעולה של פוליש ווקס לרצפה כולל מריחה וציפוי של המרצפות בשכבת ווקס מבריקה, פעולת הפוליש תגרום למרצפות הבית להיות מחליקות יותר ממה שהן באופן טבעי. סוגי רצפה שמטבען מחליקות, יהפכו ליותר מחליקות והן עלולות להוות סיכון מיותר בשימוש של בית עם ילדים קטנים. פוליש ווקס יתאים יותר למרצפות מסוג טרצו או פרקט, שמטבען אינן מחליקות, אך כאשר פעולת הפוליש נעשית על ידי חברת פוליש מומלצת ומקצועית ניתן לבצע פוליש ווקס לרצפה של הבית גם על מרצפות גרניט פורצלן וקרמיקה, תוך כדי חישוב כל הנתונים ויצירת תוצאה רצויה שתביא לשימוש נוח ולמראה של רצפה מבריקה.

כמה זמן מחזיק הפוליש
משך הזמן שפוליש ווקס מחזיק, בשמירה על אפקט פוליש מבריק ונקי, תלוי ברמת השימוש של המתחם. מאחר ופוליש ווקס נעשה על ידי ציפוי הרצפה בשכבות ווקס, פעילות גבוהה ושטיפה של הרצפה באופן תדיר יביאו להסרת שכבות הפוליש ויחזירו את המרצפות למצבן המקורי. בממוצע פוליש ווקס מחזיק כשנה אחת, ובמידה ורוצים לשמור על הרצפה מבריקה באופן קבוע יש לחזור ולבצע פוליש ווקס לרצפה של הבית בכל שנה שוב פעם.

 

ניקיון אחרי שיפוץ

פוליש קריסטל לבית חדש

אם אתם רוצים ממש להשקיע ולבצע פוליש רצפות מקצועי ואיכותי, שיחזיק מעמד לאורך זמן רב, פוליש קריסטל הוא הפתרון המושלם עבורכם. תהליך הביצוע של פוליש קריסטל לרצפה כולל החדרת שבבי קריסטל אל תוך מרצפות הבית, בתהליך כימי מיוחד שלאחר חימום הרצפה עם צמר פלדה ייעודי החומר הקריסטלי נספג אל שכבת הרצפה החיצונית ומעניק לה מראה מבריק במיוחד. לאחר החדרת שבבי הקריסטל אל הרצפה עושים ציפוי ואיטום של המרצפות עם חומר מיוחד שמגן על הרצפה מפני שחיקה ובלאי, כך אפקט הפוליש הקריסטלי נשמר לאורך זמן ויכול להחזיק מעמד מעל חמש שנים ויותר. ציפוי הרצפה עם חומר איטום מיוחד גם יעזור להגן על הרצפה של הבית מפני שריטות והיווצרות של כתמים, דבר שמאפשר תחזוקה קלה ונוחה של הרצפה לאחר פוליש קריסטלי.

לאיזה רצפה מתאים הפוליש
סוגי הרצפות המתאימים ביותר עבור פוליש קריסטל הם מרצפות אבן טבעית או רצפת שיש, מאחר ולמרצפות אלו יש יכולת ספיגה וכך ניתן להחדיר את שבבי הקריסטל לרצפה באופן יעיל ואיכותי. סוגי רצפה כגון קרמיקה וגרניט פורצלן אינן מתאימות לפעולת פוליש קריסטלי, זאת מאחר ומדובר במרצפות אטומות שלא מאפשרות חדירת חומרים חיצוניים לתוכן ולכן פעולת הפוליש הקריסטלי לא תתבצע באופן איכותי מספיק ולא תביא לתוצאות טובות. לאחר ביצוע פוליש קריסטל לרצפה של הבית, יש לשטוף את הרצפה עם חומר ניקיון מיוחד המיועד לשימוש במרצפות שעברו טיפול של פוליש קריסטל, כך תוכלו להגן על אפקט הפוליש המבריק ולשמר את הרצפה לאורך זמן רב מאוד.

 

ניקוי מרצפות
הצג צ'ט
1
רוצה לדבר עם המומחה?
כתוב משהו...