ניקיון עם סודה לשתייה

כל המידע על ניקיון עם סודה לשתייה

המומחה לניקיון בתים

רק אצלנו מתחייבים ל-100% שביעות רצון

כי אצלנו משלמים רק אחרי שאתם מאה אחוז מרוצים

אחריות
שומרים לכם על הבית עם חומרים אכותיים

מקצועיות
מעיפים לכלוך גם במקרים הכי קשים

איכות
משלמים רק כשאתם מרוצים מאה אחוז

ניקיון עם סודה לשתייה

היעילות הגדולה של ניקיון עם סודה לשתייה באה לידי ביטוי ביכולת הניקוי של הסודה גם כנגד ריחות רעים שנדבקו למשטחים ומסרבים להיעלם. סודה לשתייה היא חומר בסיס שפועל באופן יעיל נגד חומצות כאשר הוא מנטרל אותן ומאפשר את הסרתן באמצעות שטיפה במים. כדי לנקות משטח עם סודה צריך לאפשר לסודה להישאר על המשטח למשך כמה שעות ורק לאחר מכן אפשר לשטוף עם מים ולקבל את אפקט הניקיון הרצוי, אך שימו לב שאת הסודה לא שמים ככה כפי שהיא – צריך לעשות כמה פעולות מקדימות ולהפוך אותה למשחה שניתן למרוח על מוקדי הלכלוך או הריח הרע שאנו רוצים לנקות ולהסיר. כדי שתוכלו לנקות עם סודה לשתייה בצורה מוצלחת, הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבצע ניקיון דירות בצורה יעילה וטבעית עם סודה לשתייה.

ניקיון עם סודה לשתייה

ניקיון עם סודה לשתייה

אפקט הניקיון של סודה לשתייה הוא הפוך לגמרי מהאפקט של ניקיון עם חומץ. סודה לשתייה היא חומר בסיסי (ההיפך מחומר חומצי) והיא יעילה לניקיון התגבשות של חומרים אורגניים כמו אוכל שהתייבש והתקשה, והיא גם יעילה למניעת ריח רע שמתפזר מהלכלוך ונדבק למשטחים שונים בבית. אם תרצו לנקות את המקרר אבל הריח הרע כבר נדבק אליו ונדמה שהוא מסרב להתנדף, ניקיון עם סודה לשתייה יעזור לכם לפזר את הריח הרע. כדי להוציא לפועל את האפקט של סודה לשתייה לצורך ניקיון, חייבים להמיס אותה במים ורק אז משתחרר בה החומר הבסיסי שפועל לפירוק מרכיבי החומצה שנמצאים בלכלוך.

באמצעות מרכיבי החומצה הלכלוך נדבק למשטח באופן כזה שלפעמים אינו נראה לעין כלל, וזהו המקור לריח רע שקשה לנקות. לאחר המסת הסודה לשתייה במים, צריך להוסיף עוד קצת מים כדי להפוך את התמיסה למעין משחה שאפשר למרוח על המקום שרוצים לנקות. התגובה הכימית נוצרת תוך כמה שעות ורק אז יהיה ניתן לשטוף את המקום עם מים ולקבל את אפקט הניקיון הרצוי. סודה לשתייה יכולה לשמש גם בתור דאודורנט בגלל האפקט היעיל שלה שפועל להסרת ריח רע במשך שעות.

סודה לשתייה מבחינה מדעית

הסודה היא בעצם סוג של מלח שמגיע בצורה של אבקה, אך כאשר המלח הזה נמס במים הוא מתפרק לנתרן וביקרבונט, שמפגש בין ביקרבונט למים מביא מאוחר יותר ליצירת הידרוכסיד, שהוא החומר הבסיסי שמאפשר אפקט של ניקיון עם סודה לשתייה. ברגע שמכינים מהסודה משחה לצורך ניקיון, לאחר כמה שעות תרכובת הסודה לשתייה שמרחנו על הלכלוך תהפוך למעין סבון טבעי ותאפשר ניקיון של הלכלוך באמצעות שטיפה קלה עם מים. במקומות שלא ניתן להשתמש בסבון לצורך ניקיון, סודה לשתייה תהיה פתרון מעולה.

יש לשים לב שסודה לשתייה היא אמנם חומר שאפשר לשלב עם חומרים רבים מבלי חשש, אך השילוב של סודה לשתייה עם חומץ (או כל סוג אחר של חומצה) יביא לתגובה כימית שמובילה למצב של שחרור פחמן דו חמצני על ידי תהליך תסיסה שנוצר במפגש בין שני החומרים המנוגדים. סודה לשתייה היא חומר בסיסי והמפגש שלה עם כל חומר חומצי מתחיל תהליך שמנטרל את שני החומרים ומבטל בהם גם את החומציות וגם את הבסיסיות.

ניקיון דירות

ניקיון בתים עם סודה לשתייה

  • חומר ניקיון טבעי שאין בו כל חשש מפני פיזור רעלים מסוכנים לאדם או לבעלי חיים
  • יעיל מאוד לניקוי ריחות רעים שנדבקו לכל משטח בבית – במיוחד לניקוי ריח רע במקרר
  • אסור לערבב אותה עם חומרי ניקיון מבוססי חומצה או עם חומץ ומלח לימון
  • פעולת הניקיון לוקחת כמה שעות אך היא טבעית לגמרי ויעילה גם לשימוש על בגדים נגד ריח רע של זיעה
חברת ניקיון לפסח
הצג צ'ט
1
רוצה לדבר עם המומחה?
כתוב משהו...