ניקיון עם חומץ

כל המידע על ניקיון עם חומץ

המומחה לניקיון בתים

רק אצלנו מתחייבים ל-100% שביעות רצון

כי אצלנו משלמים רק אחרי שאתם מאה אחוז מרוצים

אחריות
שומרים לכם על הבית עם חומרים אכותיים

מקצועיות
מעיפים לכלוך גם במקרים הכי קשים

איכות
משלמים רק כשאתם מרוצים מאה אחוז

ניקיון עם חומץ

כל פעולת ניקיון שנרצה לבצע בבית, חייבת להתבסס על הבנה של חומר הלכלוך שאותו אנחנו רוצים לנקות ובהתאם לכך אפשר להתאים חומר ניקיון שיהיה יעיל נגד אותו לכלוך. לא מעט אנשים כבר מודעים ליכולות האדירות של חומץ בתור חומר ניקוי לבית, אבל כדי שתוכלו להבין טיפה יותר טוב איך אפשר להשתמש בחומץ לצורך ניקיון בתים בצורה יעילה, הנה כמה טיפים חשובים שמומלץ לדעת לפני שמנסים לנקות את הבית עם חומץ.

ניקיון עם חומץ

ניקיון עם חומץ

כשמו כן הוא – החומץ הוא חומר בעל חומציות גבוהה ולכן הוא יכול לשמש כחומר חיטוי נגד חיידקים ויש לו גם אפקט מאוד שימושי כנגד פירוק אבנית. ניקיון עם חומץ יכול להיות גם לאבנית שמצטברת לכם על הרובה בין מרצפות הקרמיקה באמבטיה, אבל הוא בעיקר יהיה לכם שימושי כדי לנקות את הקומקום של המים החמים במטבח. אצל כולנו הקומקום מתמלא באבנית באופן תדיר, ובאמצעות חומץ ניתן לנקות את האבנית בקלות רבה מאוד – ולא מדובר בחומר רעיל למאכל, לכן אין גם סכנה בשימוש הקומקום בהמשך לצורך הרתחת מים לקפה וכדומה.

פעמים רבות אפשר להשתמש בחומץ גם לצורך הסרת כתמים שנוצרים על מקלחון זכוכית או פלסטיק, החומץ יעזור לכם גם להבריק את הברזים ואפילו את המראות ואת החלונות של הבית. אפשר להשתמש גם במלח לימון לצורך ניקיון עם חומץ, שכן זהו חומר בעל ריכוז חומציות גבוהה ומבחינה מדעית גם הוא סוג של חומץ.

חומץ מבחינה מדעית

יש חומרי ניקיון רבים שמיוצרים על בסיס האפקט שיוצר החומץ, אך רק חומץ טבעי שמותר למאכל יוכל לשמש אתכם בבטחה לניקיון הבית. כל חומר אחר שמבוסס על חומצות יכול להיות רעיל ולא מומלץ להשתמש בו בקומקום חשמלי וכדומה, עדיף שהוא ימשיך לשמש אך ורק לצורך ניקיון האסלות והכיורים. במים שמגיעים מהברז יש סידן פחמתי שלאחר אידוי המים הוא הופך לגבישי אבנית שנדבקים ולא נמסים באופן טבעי. האבנית היא תשתית מצוינת לגורמי זיהום שונים כגון עובש, שנפוץ מאוד באזורים בעלי אדים כמו המקלחת, והחומץ ממיס את האבנית ומחטא את האזור בו היא התגבשה כדי למנוע זיהום ולהחזיר את המשטח למצבו הנקי כבתחילה.

ניקיון דירות

ניקיון מקצועי עם חומץ

  • חומץ משמש בתור חומר חיטוי נגד חיידקים, אפשר למרוח אותו על כל משטח במטבח
  • משמש לניקוי אבנית בצורה יעילה כשהוא מפרק אותה וגורם לה להיות מסיסה במים
  • יש לחומץ ריח חריף אך הוא מתנדף לגמרי לאחר זמן קצר
  • מדובר בחומר טבעי שאינו רעיל כלל, לכן אפשר להשתמש בו בכל אזורי הבית ללא חשש
  • יעיל גם לצורך ניקוי כתמים שהצטברו על ברזי מתכת או על סוגי מרצפות שונים
  • אפשר לנקות איתו גם חלונות והוא יעזור ליצירת מראה מבריק והעלמת כתמים על הזכוכית
  • מונע היווצרות של עובש במקומות לחים וסגורים שיש בהם אדים באופן תדיר
ניקיון בתים
הצג צ'ט
1
רוצה לדבר עם המומחה?
כתוב משהו...