ניקיון עם אקונומיקה

כל המידע על ניקיון עם אקונומיקה

המומחה לניקיון בתים

רק אצלנו מתחייבים ל-100% שביעות רצון

כי אצלנו משלמים רק אחרי שאתם מאה אחוז מרוצים

אחריות
שומרים לכם על הבית עם חומרים אכותיים

מקצועיות
מעיפים לכלוך גם במקרים הכי קשים

איכות
משלמים רק כשאתם מרוצים מאה אחוז

ניקיון עם אקונומיקה

אין בית שלא תמצאו בו אקונומיקה בתוך ארון חומרי הניקוי, אך מעבר לשימושים הרבים שיש באקונומיקה – צריך לשים גם לב שהיא יכולה להיות מסוכנת ואסור לערבב אותה עם חומרי ניקיון אחרים. ברגע שמשתמשים באקונומיקה בצורה בטוחה ויעילה, היא מביאה לאפקט ניקיון חזק שמאפשר חיטוי חיידקים ומניעת הצטברות עובש. על ידי שימוש נכון באקונומיקה אפשר לשמור על רצפת הבית נקיה באופן קבוע וכך להימנע ממצבי הזנחה שמחייבים ניקוי רצפות יסודי יותר או הזמנת שירותי פוליש לרצפה כדי להסיר את הלכלוך הקשה ולגרום למרצפות להבריק כמו שהן היו כשהיו חדשות. כדי שתוכלו להשתמש באקונומיקה בצורה נכונה ויעילה, הנה כמה טיפים חשובים ומידע שכדאי לדעת לפני שמנקים את הבית עם אקונומיקה.

ניקיון עם אקונומיקה

ניקיון עם אקונומיקה

את אפקט הניקיון שתקבלו עם אקונומיקה צריך לזקוף לזכות תהליך החמצון והחיזור שנפעל בעת ניקיון עם אקונומיקה. אקונומיקה היא חומר ניקוי יעיל מאוד נגד כל סוגי החיידקים, היא מונעת הצטברות של פטריות וגורמת להסרה של עובש באזורי המקלחת או בכל שטח אחר שיש בו הצטברות של חיידקים ומתחיל בו קינון של מושבה פטרייתית. אין בית שלא תמצאו בו אקונומיקה לניקוי כללי ובחלק מהמקרים היא תשמש גם לצורך הלבנה, מאחר ויכולת החיטוי שלה כל כך חזקה עד שהיא גורמת לנטרול התכונות הטבעיות של הצבע.

אקונומיקה טובה לניקוי שומנים מאחר וערבוב שלה עם מים יוצר חומר חומצי שמטבעו יעיל לניקוי שומנים. בשונה מחומרי ניקיון אחרים שמבוססים על חומצה, אקונומיקה מגיבה גם לנוכחותם של חומרים רבים נוספים והאפקט החזק שלה מביא להרס חומצת הגרעין של החומר ובכך היא מנטרלת את פעולתו ומאפשרת ניקוי של החומר.

אסור לערבב עם חומרים אחרים

אקונומיקה היא חומר ניקוי מסוכן שעדיף לא לערבב אותו עם אף חומר אחר, מחשש שהתגובה הכימית בין החומרים תביא לפליטת גז רעיל שעלול להיות מסוכן מאוד לבעלי חיים ואף לבני אדם. ערבוב של אקונומיקה עם מסיר אבנית וחומרי חומצה שונים (כמו אלו שמשמשים לניקוי אסלות), יביא לפליטת גז כלור שגורם לגירוי בעור ויכול אפילו להביא לקושי בנשימה. יש חומרי ניקיון מסוימים שאחד מהמרכיבים שלהם הוא אמוניה, ערבוב של חומרים אלו עם אקונומיקה יביא לפליטת גזים רעילים מאוד. כמו כן, אם מערבבים אקונומיקה עם מי חמצן ישתחרר גז שיכול לגרום לשריפה מאחר והוא מאוד דליק ומפגש שלו עם חשמל יכול להצית אש..

ניקיון בתים

אקונומיקה מבחינה מדעית

ערבוב של אקונומיקה עם מים יביא ליצירת חומצה תת כלורית, חומצה שמהווה את החומר הפעיל המשמש לצורכי ניקיון עם אקונומיקה ותכונותיה משתנות במצבים שונים. חומצה תת כלורית מגיבה למגע עם מגוון רחב של חומרים, כאשר הפעולה שהיא מנסה לפעול בחומר זה הרס השומן שממנו מורכב הקרום של תא החומר ובכך לפרק ולנטרל את חומצת הגרעין שממנה החומר בונה את עצמו. תכונות אלו מעניקות לאקונומיקה יכולת הלבנה ומסיבות אלו היא יעילה מאוד נגד חיידקים. כדי להשתמש באקונומיקה באופן יעיל וללא סכנות, צריך למהול את החומר במים והאפקט החזק שלו יהיה יעיל מאוד גם כשהוא לא מרוכז ומהול בכמות מים גדולה.

כאשר אקונומיקה נוגעת בעור האדם, נוכל להרגיש שהעור הופך חלק יותר ונוצרת תחושה של ניקיון בעור, תחושה זו נוצרת כתוצאה מהרס של תאים שהאקונומיקה פירקה בהם את חומצת הגרעין ובכך הרסה אותם לגמרי. חשיפה ממושכת של אקונומיקה לעור האדם עלולה להביא לפגיעה חמורה שכתוצאה ממנה יכולים להתפתח נגעי עור ומחלות שייקח זמן רב לרפא אותם כדי להחזיר את מבנה התאים בחזרה למה שהוא היה. כשהאקונומיקה מהולה במים, לרוב לא יהיה סיכון ממשי במגע שלה עם עור האדם, אך תמיד מומלץ להשתמש בכפפות – במיוחד כשעושים שימוש בחומר בצורה מרוכזת ולא מוהלים אותו במים.

ניקיון דירות

ניקיון בתים באקונומיקה

  • חומר מחטא שמשמיד את כל סוגי החיידקים ומונע הצטברות של עובש במקלחת או באזור המטבח
  • משמשת גם כחומר הלבנה מאחר והיא כל כך חזקה באופן הנטרול של מאפייני החומר שהיא באה איתו במגע
  • חומר ניקיון חומצי ולכן יעילה נגד לכלוך שומני מכל סוג שהוא, אך היא יעילה לא רק נגד לכלוך שומני
  • אסור לערבב אותה עם חומרי ניקיון אחרים מפני חשש לתגובה כימית שעלולה להיות מסוכנת
  • מומלץ לערבב אותה עם מים כדי למהול את ריכוז החומר ובכך להימנע מאפקט חזק מידי שעלול להרוס
חברת-ניקיון-בתל-אביב
הצג צ'ט
1
רוצה לדבר עם המומחה?
כתוב משהו...