ניקיון דירות אחרי שיפוץ

צריכים ניקיון דירות אחרי שיפוץ?

המומחה לניקיון בתים

רק אצלנו מתחייבים ל-100% שביעות רצון

כי אצלנו משלמים רק אחרי שאתם מאה אחוז מרוצים

אחריות
שומרים לכם על הבית עם חומרים אכותיים

מקצועיות
מעיפים לכלוך גם במקרים הכי קשים

איכות
משלמים רק כשאתם מרוצים מאה אחוז

ניקיון דירות אחרי שיפוץ

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בשוק הנדל"ן בישראל, זאת בעקבות החלטה של אנשים רבים לעשות שיפוץ לדירה וכך להעלות את ערך הדירה לפוטנציאל המקסימאלי שלה. שיפוץ דירה ישנה יכול להפוך את תמונת המצב מן הקצה אל הקצה ולהביא את הדירה למקום שונה בתכלית. יש המון דירות ישנות שעל ידי שיפוץ חלקי ניתן לגרום להן להיראות חדשות וטרנדיות, דבר שמאפשר לבעלי הדירות להשתתף בשוק הנדל"ן ולמכור או להשכיר את הדירה במהירות ובקלות רבה יותר.

אם החלטתם לשפץ את הדירה שלכם והשקעתם סכום כסף לא מבוטל בעבודות השיפוץ, קחו בחשבון שאת הפוטנציאל של השיפוץ רואים רק בעבודת הגימור של הפיניש לאחר השיפוץ. שיפוץ דירות יכול לכלול החלפה של מרצפות הדירה, החלפה של החלונות, בנייה קלה של קירות ושינויים בחלוקת חלל הדירה, ואפילו גם החלפה של מערכות האינסטלציה והחשמל. בכל מקרה, עבודות שיפוץ של דירה ישאירו את הדירה מלוכלכת מאוד לאחר סיום עבודות השיפוץ, ומאחר ומדובר בסוגי לכלוך קשים ולא רגילים כדאי להזמין ניקיון דירות אצל איש מקצוע מומחה אחרי שהשיפוץ נגמר.

ניקיון דירות אחרי שיפוץ

חברת ניקיון לדירה אחרי שיפוץ

ישנם חומרי ניקיון מיוחדים המשמשים חברות ניקיון לביצוע נכון של ניקיון דירות אחרי שיפוץ. כדי להסיר שאריות של צבע יבש או שאריות של בטון קשה וגרגירי טיח וסיד שנשארו בדירה לאחר סיום עבודות השיפוץ, חייבים להשתמש בחומרי ניקיון מיוחדים שממיסים את חומרי העבודה של השיפוץ ומאפשרים ניקיון קל ובטוח ללא גרימת נזקים פוטנציאליים לדירה. אם תנסו לנקות צבע יבש מרצפה חדשה באמצעות גירוד עם שפכטל, אתם עלולים לגרום לשריטות ברצפה ולהביא לנזקים חמורים שיפגעו בתוצאות עבודת השיפוץ בדירה. חברת ניקיון מקצועית לדירה אחרי שיפוץ תדע להסיר את חומרי העבודה היבשים מבלי לפגוע בדירה וכך תוכלו ליהנות ממיצוי הפוטנציאל של עבודת השיפוץ.

יתרון נוסף וחשוב בהזמנת שירותי ניקיון דירות אחרי שיפוץ באופן מקצועי אצל חברת ניקיון מומלצת, הוא היכולת של ניקיון מקצועי לייצר שכבות הגנה שיגנו על הדירה שלכם לאורך זמן רב במהלך השימוש בשגרת החיים השוטפת. חומרי ניקיון מקצועיים מספקים ציפוי ואיטום של חומרי הגלם בדירה, כך תמנעו חדירה של לחות ונוזלים שעלולים להביא לשחיקה ובלאי במשך הזמן. כמו כן, חברות ניקיון לדירה אחרי עבודות שיפוצים ישתמשו בציוד מקצועי ומתקדם המאפשר פעולות ניקיון אינטנסיביות, כך מעבר לניקיון יסודי שיסיר את הלכלוך שנגרם מהשיפוץ הניקיון עם ציוד טכני חדיש ומתקדם גם יעזור להגן על חומרי הגלם של הדירה וישמור עליהם מפני התיישנות מהירה.

מחיר ניקיון דירה אחרי שיפוץ

כבר השקעתם המון כסף בשיפוץ של הדירה, אל תקלו ראש בשלב האחרון והמכריע של ניקיון הדירה לאחר השיפוץ! הזמינו שירותי ניקיון דירות אחרי שיפוץ אצל חברת ניקיון מומלצת ומקצועית ותנו לדירה שלכם את מלוא הפוטנציאל להבליט את עבודת השיפוץ כמו שצריך. העלות של חברת ניקיון מקצועית לדירה אחרי שיפוץ קטנה באופן משמעותי לעומת העלות של השיפוץ עצמו. כאשר אתם מתכננים את התקציב שעומד לרשותכם עבור שיפוץ הדירה, עליכם לקחת בחשבון גם את העלות של חברת ניקיון לדירה אחרי שיפוץ כחלק מתקציב השיפוץ עצמו, כך תוכלו להגיע לתוצאות איכותיות ומרשימות של שיפוץ הדירה ותממשו את פוטנציאל הדירה בצורה המקסימאלית והטובה ביותר.

פוליש לדירה אחרי שיפוץ

פעולה מקצועית של פוליש לדירה אחרי שיפוץ תביא לכמה יתרונות משמעותיים שיחסכו לכם המון כסף ויאפשרו לכם לשפץ את הדירה ללא החלפת הרצפה. שירותי פוליש מקצועיים ואיכותיים יביאו להעלמת שריטות וכתמים שהצטברו מעל רצפה של דירה ישנה, בנוסף לזה שלאחר פוליש לדירה הרצפה תקבל מראה מבריק ונוצץ שיגרום לה להיראות כמו חדשה לגמרי. השלב המקדים של פעולת הפוליש מחייב ניקיון יסודי של מרצפות הדירה והסרת כל הלכלוך והחומרים שהתקשו מעל השכבה החיצונית של הרצפה, לכן פוליש לדירה אחרי שיפוץ יעזור לכם גם בהסרת כל שאריות חומרי העבודה שנשארו מהשיפוץ ויביא לחידוש והברקה של הרצפה בדירה באופן מרשים ואיכותי ביותר.

חברת-ניקיון-בתים-בגבעתיים

פוליש קריסטל לדירה אחרי שיפוץ

כדי להגיע לתוצאות איכותיות של פוליש קריסטל לדירה אחרי שיפוץ חייבים לבצע את הפוליש באמצעות מכונת פוליש חדישה ומתקדמת, עם חומרי פוליש קריסטל איכותיים ומקוריים. פוליש קריסטלי נעשה על ידי החדרת שבבי קריסטל מיוחדים אל תוך הריצוף בדירה, כאשר לאחר מכן עושים כמה שכבות של ציפוי ואיטום המרצפות עם חומרי פוליש מיוחדים שמצפים את הרצפה ומונעים משבבי הקריסטל לצאת מהמרצפות. פוליש קריסטל לדירה אחרי שיפוץ יביא לתוצאות מרשימות ואיכותיות ביותר והוא גם מסוגל להחזיק מעמד עד 7 שנים בשמירה על אפקט פוליש מבריק ונוצץ במיוחד. הזמינו חברת פוליש מומלצת ומקצועית וכך תקבלו תוצאות ברמה גבוהה.

  • פוליש קריסטל לדירה אחרי שיפוץ יגן מפני שריטות והיווצרות של כתמים
  • אמנם פוליש קריסטל נחשב לסוג פוליש יקר אך הוא מחזיק מעמד למשך שנים
  • שטיפה עם חומר מיוחד אחרי פוליש קריסטל ישמור על אפקט הפוליש זמן רב
  • התוצאה של פוליש קריסטלי לרצפה זוהרת ונוצצת בצורה בולטת מאוד
  • פוליש קריסטלי אינו יוצר החלקה של הרצפה ולכן מונע סיכוני החלקה
  • על ידי סוג פוליש זה הרצפה תישמר מוגנת גם מפני גרירה של רהיטים בדירה
ניקיון-בתים-מקצועי

פוליש ווקס לדירה אחרי שיפוץ

האפשרות של פוליש ווקס לדירה אחרי שיפוץ נותנת לכם יכולת להבריק את הרצפה מבלי להיכנס לעלויות גבוהות במיוחד. שיפוץ הדירה גם ככה עולה לא מעט כסף, לכן פוליש ווקס, שנחשב לסוג הפוליש הזול והקל ביותר לביצוע, לא יגדיל את ההוצאות הכספיות של עלות השיפוץ ועדיין יאפשר לכם להבריק ולחדש את הרצפה בדירה לאחר השיפוץ. פוליש ווקס נעשה באמצעות מריחת שכבות שעווה (ווקס) מיוחדות המיועדות לציפוי והברקה של מרצפות, כך מתקבל מראה מבריק ונקי שגורם לרצפה להיראות חדשה ותואם את השיפוץ שנעשה ביתר האזורים של הדירה. בשונה מפוליש קריסטלי, פוליש ווקס יחזיק מעמד לתקופה קצרה יותר, בהתאם לרמת השימוש ותדירות השטיפה בדירה. שכבות השעווה ייעלמו מהרצפה בדירה במשך הזמן, וכך אפקט ההברקה של הפוליש ייחלש עד שהוא ייעלם לגמרי. פוליש ווקס יכול להחזיק בערך שנה בהברקת הרצפה.

  • האפקט של פוליש ווקס אחרי שיפוץ מעניק תחושה של ניקיון אחיד
  • בגלל המחיר הנמוך של פוליש ווקס אפשר לשמור על תקציב שיפוץ נמוך
  • פוליש ווקס לא מצריך תחזוקה מיוחדת, ניתן להמשיך לשטוף את הרצפה רגיל
  • משך הפעולה של פוליש ווקס קצר ומהיר באופן יחסי לסוגי פוליש אחרים
  • לאחר פוליש ווקס בדירה רצפה מחוספסת תקבל מראה חלק ומבריק
  • אין סיכונים של גרימת נזקים ברצפה כתוצאה מביצוע פוליש ווקס מקצועי
פוליש בירושלים
הצג צ'ט
1
רוצה לדבר עם המומחה?
כתוב משהו...