ניקיון בתים פרטיים

צריכים ניקיון בתים פרטיים

המומחה לניקיון בתים

רק אצלנו מתחייבים ל-100% שביעות רצון

כי אצלנו משלמים רק אחרי שאתם מאה אחוז מרוצים

אחריות
שומרים לכם על הבית עם חומרים אכותיים

מקצועיות
מעיפים לכלוך גם במקרים הכי קשים

איכות
משלמים רק כשאתם מרוצים מאה אחוז

דגשים לניקיון בית פרטי

הדבר שמייחד ניקיון בתים פרטיים הוא גודל הבית, מבנה החלל הפנימי ושטח החצר החיצוני יעניקו לכל בית פרטי אופי שונה ויצריכו עבודות ניקיון בהתאם למאפייני הבית. הדגשים לניקיון בית פרטי יהיו על כל החלקים שאינם נגישים במהלך שגרת היום יום וקשה מאוד לנקות אותם לבד. תחזוקה שוטפת של בית פרטי מצריכה הזמנת שירותי ניקיון מקצועיים לפחות פעם בשנה, כדי לשמור על הנכס ולהגן עליו מפני שחיקה ובלאי טבעי. על ידי שימוש בציוד ניקיון מתקדם, חברת ניקיון תוכל לנקות בקלות את כל האזורים הלא נגישים שקשה לכם לנקות באופן עצמאי לבד. הציוד מאפשר נגישות לצורך ניקוי מקומות גבוהים, אזורים צרים, ואפילו חריצים שמובילים אל אזור מכוסה מתחת לפני הקרקע.

ניקיון בתים פרטיים

המומחה לניקיון בתים

כשמדובר בניקיון בית פרטי עם כמה קומות, יהיה קשה מאוד להגיע אל אזורים מסוימים בבית ללא ציוד מקצועי של חברת ניקיון. אותם אזורים, כמו החלונות שבקומות העליונות לדוגמה, יתחילו לצבור כתמים ולכלוך קשה שיתגבש בחלק החיצוני שלהם, דבר שיביא לגרימת נזקים תפעוליים ובסופו של דבר יצריך הרבה יותר מניקיון עם ציוד מותאם. הצטברות של לכלוך קשה על חלונות הבית לאורך זמן, תביא להיווצרות כתמים ולאכילת חומר הגלם שממנו החלון בנוי. ללא טיפולי תחזוקה קבועים של חברת ניקיון בתים מקצועית, לפחות אחת לשנה, הנזקים יתגברו והחמרת המצב תחייב פעולות ממוקדות שעולות יותר כסף או אפילו שיפוץ והחלפת החלקים שנפגמו כתוצאה מהזנחה וחוסר תחזוקה שוטפת.

ניקיון מקצועי לרצפה של הבית

החלק החשוב ביותר וגם היקר ביותר, שגורם לכל בית פרטי להיראות מבריק ונקי, הוא ללא ספק הריצוף. ניקיון מקצועי לבתים פרטיים יאפשר לכם לבצע פעולת ניקוי מרצפות ממוקדות, בשימוש חומרי ניקיון התואמים באופן מדויק את סוג הרצפה בבית שלכם. כדי שחומרי ניקוי חזקים לא יגרמו נזקים לרצפה בבית, כתוצאה משימוש לא נכון או חוסר התאמה בין סוג הרצפה לסוג פעולת הניקיון, צריך ידע מקצועי וניסיון. מעבר לקבלת מראה של רצפה מבריקה, ניקיון שנעשה על ידי חברת ניקיון מומלצת יאפשר ציפוי של הרצפה בשכבות הגנה כדי למנוע רגישות של מרצפות הבית לשריטות או כתמים.

חברת ניקיון מקצועית תדע לספק מגוון רחב של שירותי ניקיון לבתים פרטיים, כך תוכלו להתאים את סוג פעולות הניקיון שנדרשות לכם באופן ספציפי למצב הבית. מרצפות אבן המשמשות עבור שבילי גישה באזורי החצר של בתים פרטיים, יתבלו במהירות גבוהה יותר מרצפה שנמצאת בתוך הבית. רצפת אבן בגינה חשופה יותר לשמש ולספיגה של נוזלים וחומרים שונים אל תוך האבן, דבר שעלול להביא לאיבוד הצבע הטבעי או להתפוררות בקצוות הריצוף. ניקוי בית פרטי עם ציוד מקצועי של חברת ניקיון, יאפשר ליטוש מרצפות ישנות ושחזור של מצבן המקורי, כפי שהיו לפני שעברו שחיקה כתוצאה משימוש מתמשך.

ניקיון בתים

שירותי ניקיון לבית

הזמנת שירותי ניקיון לבית פרטי זו פעולה הכרחית שתשמור על הנכס שלכם במצב תקין. יש מי שמעדיפים להזמין עוזרת בית דרך חברת ניקיון, כדי לנקות באופן קבוע אחת לשבועיים או יותר, ויש מי שיעדיפו להזמין ניקיון בתים חד פעמי לפי הצורך הספציפי שנדרש להם. איך שלא תסתכלו על זה, בתים פרטיים חייבים ניקיון ותחזוקה באופן רציף כדי לשמור על הבית מפני נזקים שמתהווים כתוצאה משחיקה ובלאי טבעי. שימו לב שאתם בוחרים חברת ניקיון מוכרת ובעלת מוניטין, יש לא מעט חברות שפועלות בענף וטיפול לא מקצועי יכול לגרום נזקים בעלות של הרבה מאוד כסף.

בחרו את השירות שמתאים לכם
יש מגוון שירותי ניקיון שמתוכם תוכלו לבחור את מה שהכי מתאים לכם. באמצעות פוליש תוכלו להעלים שריטות ולהסיר כתמים מהרצפה, בית אחרי שיפוץ יוכל למקסם את ההשקעה בשיפוצים על ידי ניקוי מקצועי ושימוש במכונות ניקיון מתאימות, ואם אתם לפני מעבר דירה אז וודאי תוכלו ליהנות מלא מעט שירותים שיקלו עליכם את הכניסה לבית החדש. בעת הזמנת שירות של ניקיון לבית פרטי חדש תוכלו גם לקבל הדברת מזיקים לבית חינם!

בתים אחרי שיפוץ

לאחר שיפוץ של בית פרטי נשארים חומרים יבשים מעבודת השיפוץ, דבר המצריך ניקיון יסודי ומקצועי לאחר סיום עבודות השיפוצים בבית. הסיבה הראשית שבגינה חובה להזמין חברת ניקיון מקצועית לביצוע העבודה, היא הסיכון הגבוה בגרימת נזק בלתי הפיך כתוצאה מביצוע לא אחראי של ניקיון הבית אחרי השיפוץ. הסרת כתמים של צבע יבש תחייב שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים, שנועדו והותאמו לשימוש זה. אם תנסו להסיר באופן עצמאי שאריות של צבע יבש ממתכת, אתם עלולים לגרום לשריטות שאי אפשר אחרי זה לנקות. אם תנסו לנקות בית פרטי אחרי שיפוץ ללא הציוד המתאים, כל ההשקעה שלכם בשיפוץ הבית עלולה להסתיים בעגמת נפש ובתחושה מצערת של גימור לא איכותי.

אל תקלו ראש בניסיון לחסוך מעט כסף דווקא בשלב הסופי של ניקיון הבית אחרי סיום עבודת השיפוצים. השקעתם המון זמן וכסף בשיפוץ, כל הנוכחות שלו תלויה ברמת הגימור אז אל תוותרו על השלב החשוב שמגיע לקראת הסוף – ניקיון הבית. רק חברת ניקיון מומלצת ומנוסה תוכל לספק לכם ניקיון לבית פרטי אחרי שיפוץ בצורה איכותית ומוצלחת. מעבר לציוד המתקדם, שמיועד לניקיון בתים פרטיים לאחר שיפוץ, גם הניסיון והמיומנות של צוות פועלי הניקיון הוא דבר חשוב שיביא לקבלת תוצאות ברמה גבוהה. לכו על בטוח, בחרו חברת ניקיון עם וותק של הרבה שנות עבודה בתחום.

ניקיון דירות

בתים חדשים לפני כניסה

קניתם בית פרטי חדש מהקבלן ? עוברים לגור בבית חדש ? לפני הכניסה לבית החדש מומלץ להזמין שירותי ניקיון בתים, כך תוכלו ליהנות מכל היתרונות האפשריים בעת המעבר. ניקיון מקצועי לפני כניסה לבית חדש יעזור לכם לשמור על הבית מפני נזקים עתידיים ויהפוך את המעבר לקל והרבה יותר מהנה. כניסה לבית חדש כשהוא מבריק ונקי זה מתכון בטוח לחוויה טובה והתאקלמות מהירה, באווירה נינוחה ואנרגיות חיוביות כבר מהרגע הראשון. אפשר להזמין חבילת ניקיון לבתים חדשים במחיר מעולה, החבילה כוללת את רוב שירותי הניקיון שנצרכים לבית חדש ואפשר לעשות בה התאמות לפי בחירה של השירות הספציפי שנדרש לכם.

ניקיון לפני כניסה לבית פרטי חדש צריך להזמין רק אצל חברת ניקיון מומלצת ומקצועית, כך תחסכו הרבה כאב ראש ותוכלו ליהנות מתוצאות איכותיות ומרשימות של ניקיון בתים פרטיים ברמת גימור מושלמת. הזמנת חברה מקצועית לניקיון של בית חדש לפני מעבר, תאפשר לכם לבצע פוליש לרצפה בקלות מאחר והבית חדש וריק מתכולה ורהיטים. כל אזורי הבית יקבלו ניקוי יסודי עם מכונות וציוד שלא ניתן להביא כדי לנקות בית מרוהט בזמן שאנשים גרים בו.

חברת ניקיון בצפון

איזורי שירות

מחיר חברות ניקיון לבית פרטי נקבע על פי כמה פרמטרים – הדבר הראשון שישפיע על מחיר השירות זה מצב הבית בעת עבודת הניקיון, אם הבית ריק או מרוהט. הדבר השני שמשפיע על טווח מחירים לניקיון הוא סוג השירות שתרצו להזמין. חברות הניקיון מציעות מגוון שירותים, החל מפוליש לרצפה ועד ניקיון בית לפני איכלוס, ולכל אחד מחיר שונה.

הדבר השלישי שלפיו יקבע המחיר זה גודל הבית שצריך לנקות. מחיר ניקיון בית פרטי בגודל 120 מ"ר יהיה מן הסתם יותר זול ממחיר לבית בגודל 250 מ"ר. לקבלת הצעת מחיר מהירה חייגו אלינו! בטלפון 1800-35-33-66 או באמצעות שליחת מייל, בהודעה דרך – תיבת הצור קשר.

פוליש בירושלים

מחיר ניקיון בתים

מחיר חברות ניקיון לבית פרטי נקבע על פי כמה פרמטרים – הדבר הראשון שישפיע על מחיר השירות זה מצב הבית בעת עבודת הניקיון, אם הבית ריק או מרוהט. הדבר השני שמשפיע על טווח מחירים לניקיון הוא סוג השירות שתרצו להזמין. חברות הניקיון מציעות מגוון שירותים, החל מפוליש לרצפה ועד ניקיון בית לפני איכלוס, ולכל אחד מחיר שונה.

הדבר השלישי שלפיו יקבע המחיר זה גודל הבית שצריך לנקות. מחיר ניקיון בית פרטי בגודל 120 מ"ר יהיה מן הסתם יותר זול ממחיר לבית בגודל 250 מ"ר. לקבלת הצעת מחיר מהירה חייגו אלינו! או באמצעות שליחת מייל, בהודעה דרך – תיבת הצור קשר.

ניקוי גרניט פורצלן
הצג צ'ט
1
רוצה לדבר עם המומחה?
כתוב משהו...