פוליש לבית פרטי

צריכים פוליש לבית פרטי?

המומחה לניקיון בתים

רק אצלנו מתחייבים ל-100% שביעות רצון

כי אצלנו משלמים רק אחרי שאתם מאה אחוז מרוצים

אחריות
שומרים לכם על הבית עם חומרים אכותיים

מקצועיות
מעיפים לכלוך גם במקרים הכי קשים

איכות
משלמים רק כשאתם מרוצים מאה אחוז

פוליש לבתים פרטיים

קיימים סוגים רבים של מרצפות לבית פרטי ולכל סוג מרצפות יש רגישויות שונות וסיבות מגוונות שעלולות לגרום לבלאי ושחיקה. על ידי ביצוע מקצועי של פוליש לבית פרטי ניתן לחדש מרצפות ישנות ולגרום להן להיראות כמו חדשות. פוליש מקצועי יביא לתוצאה איכותית של הסרת כתמים מרצפה ישנה וגם יצפה את המרצפות בשכבות הגנה שימנעו את הפוטנציאל העתידי להיווצרות מחודשת של שריטות או כתמים ברצפה. חידוש רצפה ישנה לא מחייב החלפה של הריצוף הקיים, ניתן לחדש את הרצפה בקלות על ידי פוליש שנעשה בשימוש של ציוד מתקדם, על ידי חברת פוליש מומלצת המתמחה בביצוע סוגי פוליש רצפות שונים – בהתאמה לסוג הריצוף שיש לכם בבית.

פוליש לבית פרטי

היווצרות כתמים על הרצפה

ישנם סוגי מרצפות בעלי רגישות לספיגה של נוזלים וכתוצאה מחשיפה ממושכת ללחות ונוזלים ייווצרו ברצפה כתמים קשים שלא ניתן להסיר על ידי ניקיון בתים יסודי או שטיפה רגילה. במקרים רבים כתמים ברצפה של בית פרטי עלולים להיגרם גם כתוצאה מעמידה ממושכת של ריהוט על הרצפה, דבר שגורם לנוזלים ולכלוך להתאסף מסביב לרהיט, במקום שבו הוא עומד על הרצפה, וכך לאחר זמן ממושך נגרם נזק לרצפה ונוצרים כתמים קשים שרק פעולה מקצועית של פוליש תוכל להסיר. כתמים יופיעו על מרצפות אבן בקלות רבה יותר מכל סוג אחר של ריצוף. רמת הספיגה והרגישות של רצפת אבן ללחות ונוזלים גבוהה יחסית, לכן היא חשופה יותר להיווצרות של כתמים.

פוליש לבית פרטי עם רצפה מוכתמת יספק פתרון יעיל להסרת הכתמים! ובנוסף – שכבות הפוליש יאפשרו גם הגנה על הרצפה מפני הופעת כתמים חדשים בעתיד.

העלמת שריטות מהרצפה

היווצרות של שריטות על הרצפה אופיינית יותר למרצפות מסוג גרניט פורצלן או קרמיקה, אך גם במקרה זה פוליש לבית יעזור בהעלמת השריטות ובהברקת המרצפות כאילו היו חדשות לגמרי. כדי להגיע לתוצאות איכותיות של פוליש לבית פרטי עם שריטות או כתמים שלא יורדים, עליכם לפנות לקבלת השירות רק אצל חברת פוליש מומלצת ומנוסה, כזו שיודעת להתאים את סוג הפוליש המתאים ביותר לסוג הריצוף בבית שלכם ומחזיקה מכונות פוליש חדישות ואנשי תפעול בעלי ניסיון רב בביצוע העבודה ברמה גבוהה ובאיכות בלתי מתפשרת.

ניקיון עם סבון

פוליש ווקס

פעולת פוליש ווקס לבתים פרטיים תתאים עבור בתים עם מרצפות שמטבען אינן מחליקות, זאת מאחר ואופי הביצוע של פוליש ווקס כולל ציפוי של הרצפה בשכבות ווקס (שעווה) שגורמות להחלקת הריצוף וליצירת ברק זוהר במיוחד. רצפת פרקט או רצפת טרצו יהיו סוגי המרצפות שמתאימים ביותר עבור פוליש ווקס, אך ניתן לבצע פוליש ווקס גם לרצפה מסוג גרניט פורצלן או קרמיקה, במידה והפוליש נעשה על ידי חברת פוליש מקצועית, שיודעת להתאים את אופי הביצוע לסוג הריצוף וכך להביא לתוצאות איכותיות, בלי לגרום לרצפה להחליק באופן כזה שיהיה מסוכן עבור בני הבית.

חברת פוליש

סוג הפוליש הזול ביותר..

פוליש ווקס לרצפה נחשב לסוג הפוליש הזול ביותר, לכן הוא גם הפופולארי ביותר עבור בתים פרטיים, אך במידה ומדובר בבית שמכיל פעילות מוגברת ותזוזה רבה של רהיטים, עדיף לבחור בסוג אחר של פוליש. משך הזמן שפוליש ווקס יכול להחזיק מעמד תלוי ברמת השימוש והשחיקה במקום. מאחר והפוליש נעשה על ידי ציפוי של הרצפה בשכבות ווקס, פעילות גבוהה תביא לשחיקה והיעלמות מהירה יותר של האפקט המבריק ברצפה.

פוליש לטרצו

פוליש קריסטל

אופן הביצוע של פוליש קריסטלי מורכב מאוד, אך התוצאות שתקבלו לאחר ביצוע פוליש קריסטל לבית פרטי יהיו איכותיות ומבריקות במיוחד – והם גם יחזיקו מעמד זמן רב. פוליש קריסטל נעשה על ידי החדרה של שבבי קריסטל מזעריים אל תוך הריצוף, לכן משך הזמן שאפקט הפוליש מחזיק הוא ארוך מאוד. לאחר החדרת שבבי הקריסטל אל תוך הרצפה, נעשות כמה פעולות נוספות של ציפוי ואיטום עם חומרי פוליש מיוחדים, דבר שמגן על הרצפה ושומר על האפקט המבריק מפני שחיקה. על מנת שתוכלו לקבל תוצאות פוליש לבית באיכות גבוהה, חפשו רק חברת ניקיון מומלצת המתמחה בביצוע פוליש לבתים פרטיים.

ניקיון-בתים-מקצועי

חומרי קריסטל מקוריים בלבד..

יש לא מעט חברות ניקיון המציעות שירותי פוליש קריסטל במחירים זולים, אך המחיר הזול הוא תוצאה ישירה של שימוש בחומרי קריסטל לא איכותיים, שיביאו לתוצאות גרועות ועלולים אף לגרום לנזקים בלתי הפיכים ברצפה. ביצוע פוליש קריסטל לבית פרטי מחייב שימוש בחומרי פוליש מקוריים ואיכותיים, ציוד של מכונות פוליש מתקדמות, וצוות עובדי ניקיון שמתמחה בביצוע פוליש קריסטל ויש לו ניסיון רב שנים בביצוע פוליש קריסטל לבתים פרטיים.

ניקוי גרניט פורצלן
הצג צ'ט
1
רוצה לדבר עם המומחה?
כתוב משהו...