פוליש לאחר שיפוץ

צריכים פוליש לאחר שיפוץ?

המומחה לניקיון בתים

רק אצלנו מתחייבים ל-100% שביעות רצון

כי אצלנו משלמים רק אחרי שאתם מאה אחוז מרוצים

אחריות
שומרים לכם על הבית עם חומרים אכותיים

מקצועיות
מעיפים לכלוך גם במקרים הכי קשים

איכות
משלמים רק כשאתם מרוצים מאה אחוז

פוליש רצפות לאחר שיפוץ

סיימתם לשפץ את הבית? אל תפספסו את ההזדמנות הנדירה להעניק לרצפה של הבית שלכם מראה מבריק והגנה מפני שחיקה ובלאי, הנוצרים כתוצאה משימוש מתמשך לאורך זמן בשגרת היום יום. הזמינו כבר עכשיו שירותי פוליש לאחר שיפוץ אצל חברת פוליש וניקיון מומלצת המתמחה בביצוע מקצועי של פוליש רצפות איכותי. השלב הראשון בהליך הביצוע של פוליש רצפות מקצועי מחייב קרצוף מאסיבי להסרת לכלוך קשה שנדבק לשכבה החיצונית של מרצפות הבית. במקרה של בית לאחר שיפוץ, תהליך הפוליש יביא להסרת כל הכתמים והלכלוך שנשארו כתוצאה מעבודות השיפוץ בבית, כך תוכלו גם ליהנות מניקיון יסודי של רצפת הבית לאחר השיפוץ וגם להבריק את הרצפה באופן מרשים ואיכותי שיגרום לה להיראות כמו חדשה ויעניק לה שכבות הגנה מפני בלאי.

פוליש לאחר שיפוץ

חידוש רצפה ישנה באמצעות ליטוש

ניתן להזמין פוליש לאחר שיפוץ וכך לחדש מרצפות ישנות, אך בסוגי מרצפות מסוימים ניתן לבצע פעולה של ליטוש מקצועי וכך ממש לשחזר את המראה המקורי של רצפת הבית. כאשר אתם מזמינים שירותי פוליש אתם יכולים לבחור בין שני סוגי פוליש – פוליש ווקס או פוליש קריסטל, לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות שונים וכדי להגיע לתוצאה של פוליש איכותי ומבריק חברת פוליש מומלצת תתאים את סוג הפוליש לסוג המרצפות שיש לכם בבית. במידה ויש לכם מרצפות אבן מכל סוג שהוא, אתם יכולים לבצע ליטוש אבן מקצועי וכך לחדש את הרצפה ממש ובמקום להחליף את כל המרצפות בבית כחלק מהשיפוץ ע"י הליטוש תקבלו רצפה חדשה לגמרי.

ליטוש מרצפות אבן

פעולה מקצועית של ליטוש אבן נעשית על ידי שיוף והשחזה של השכבה העליונה בחומר האבן שממנו עשויות המרצפות, אז מתגלה שכבה חדשה ונקייה באבן ולאחר ששכבה זו תקבל ציפוי ואיטום עם חומרים מיוחדים, התוצאות שיתגלו לעיניכם ישאירו אתכם המומים. מאחר ופעולה של ליטוש אבן מקצועי עולה הרבה יותר יקר מפוליש רצפות, אם אין לכם תקציב לבצע ליטוש אבן אתם יכולים להזמין פוליש אחרי השיפוץ וכך לחדש את הרצפה במחיר זול יחסית, עם תוצאות מרשימות שיגרמו לרצפה להשתלב טוב יחד עם ההתחדשות של יתר אזורי הבית לאחר עבודות השיפוץ.

ניקיון-בתים-מקצועי

פוליש רצפות אחרי שיפוץ הבית

ישנם שלושה סוגי פוליש רצפות פופולאריים – פוליש קריסטל, פוליש ווקס ופוליש אקרילי, אך רק שניים מהם מתאימים עבור פוליש אחרי שיפוץ של בתים או דירות. פוליש אקרילי הוא סוג פוליש שמתאים יותר לאזורי מסחר תעשייתיים עם ריצוף חזק ומאסיבי, אך פוליש קריסטל ופוליש ווקס מתאימים מאוד עבור בתים פרטיים או דירות מגורים והם שני סוגי הפוליש שכל חברת פוליש מומלצת תציע לכם עבור דירה או בית פרטי אחרי עבודות שיפוץ.

ביצוע נכון ומקצועי של פוליש לאחר השיפוץ יביא להסרת כתמים קשים במרצפות ולהעלמת שריטות ונזקים שונים שנגרמו לרצפה במהלך שימוש שוטף במשך שנים. כמו כן, ביצוע מקצועי ונכון של פוליש אחרי שיפוץ דירה או שיפוץ בית פרטי, יאפשר גם ניקיון יסודי לבית שכל שאריות הלכלוך הצטברו בו כתוצאה מעבודות השיפוץ, ויביא גם לתוצאה מרשימה של רצפה מבריקה ונקייה במיוחד. רק איש מקצוע מנוסה ומיומן, עם ציוד טכני חדיש ומתקדם, יוכל לספק תוצאות פוליש איכותי אחרי שיפוץ ברמה גבוהה ובאיכות שתביא לברק חזק ולשמירה והגנה של המרצפות מפני בלאי ושחיקה בעתיד.

ניקיון בתים פרטיים

פוליש לרצפה אחרי שיפוץ

על מנת להגיע לפוטנציאל המקסימלי של פוליש רצפות איכותי ומקצועי, עליכם לפנות לקבלת השירות אצל חברת פוליש מומלצת המתמחה במתן שירותי פוליש לבתים שעברו שיפוץ ומחזיקה את כל הציוד המתקדם והמכונות החדישות שמשמשות לביצוע הפוליש. כמו כן, רק צוות פועלי ניקיון מיומן ומנוסה יידע לבצע את תהליך הפוליש בצורה איכותית ויסודית שתביא למראה מבריק שיחזיק מעמד לאורך זמן רב במהלך השימוש השוטף. ביצוע לא מקצועי של פוליש אחרי שיפוץ עלול להביא לגרימת נזקים בלתי הפיכים ברצפה, לכן מומלץ מאוד להזמין את השירות אך ורק אצל חברת ניקיון מומלצת עם ניסיון ומוניטין של שנים בתחום.

חברת פוליש

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל לאחר שיפוץ הבית זה שירות פופולארי מאוד עבור בתים פרטיים או דירות אחרי שיפוץ. מדובר בסוג פוליש יקר ואיכותי שמסוגל להחזיק מעמד לאורך שנים רבות, לכן אנשים רבים כוללים את הביצוע של פוליש קריסטל אחרי שיפוץ הבית כחלק מתכנית השיפוץ הכללית שלהם. הפעולה של פוליש קריסטלי נעשית על ידי החדרת שבבי קריסטל מבריקים אל תוך מרצפות הבית ולאחר מכן ציפוי ואיטום של משטח הרצפה בחומר מיוחד שמגן על הקריסטלים ועל המרצפות מפני השפעה חיצונית של לחות או נוזלים, כמו גם הגנה מפני שריטות והיווצרות של כתמים על הרצפה.

  • הפוליש מאפשר הגנה על הרצפה ומניעת שריטות והצטברות של לכלוך
  • אפקט הפוליש עמיד והוא יכול להחזיק שנים רבות עם תחזוקה נכונה
  • הברק של פוליש קריסטלי חזק וזוהר במיוחד עם נוכחות בולטת ומרשימה
  • הליך הביצוע של פוליש קריסטלי אוטם ומונע ספיגה של חומרים למרצפות
  • לאחר ביצוע פוליש קריסטל מקצועי הרצפה אינה מחליקה ועדיין מבריקה מאוד
  • לאחר גרירת רהיטים או חשיפה ממושכת ללחות ונוזלים לא נגרם נזק למרצפות
פוליש ווקס

פוליש ווקס

גם הפופולאריות של פוליש ווקס לאחר שיפוץ של בית פרטי או דירה גבוהה מאוד, זאת מאחר ומדובר בסוג פוליש מהיר וקל לביצוע, שהעלות שלו נחשבת לנמוכה ונגישה. משך הזמן שפעולת פוליש ווקס אחרי שיפוץ תחזיק משתנה לפי אופי המקום ורמת התדירות של התנועה והניקיון בו, זאת מאחר ופוליש ווקס מביא לתוצאות הברקה של הרצפה על ידי מריחת שכבת ווקס מיוחדת מעל החלק החיצוני של הרצפה. ככל שהתדירות של שטיפת הרצפה לאחר ביצוע של פוליש ווקס גבוהה יותר, כך שכבות הפוליש יוסרו ממעטפת החלק החיצוני של הרצפה בקלות רבה יותר, דבר שיביא להיחלשות אפקט ההברקה שנגרם לרצפה כתוצאה מהפוליש, עד לחזרת הרצפה למצבה המקורי.

  • פוליש ווקס אחרי שיפוץ יעניק לבית שלכם מראה חלק ומבריק במיוחד
  • המחיר של פוליש ווקס נחשב לזול ולכן הוא לא מייקר בהרבה את השיפוץ
  • ביצוע הפוליש קל ומהיר ולאחר הפוליש תחזוקת הרצפה קלה ונוחה
  • פוליש ווקס גורם להחלקה של משטחי רצפה מחוספסים וגורם להם להבריק
  • אין סיכונים של גרימת נזקים לרצפה בעת ביצוע של פוליש ווקס אחרי שיפוץ
פוליש ווקס

פוליש אקרילי

לאחר שיפוץ וחידוש של מקומות ציבוריים או אזורי מסחר תעשייתיים, מומלץ לבצע פעולה של פוליש אקרילי לאחר שיפוץ המתחם. כמו כן, גם לאחר שיפוץ משרדים או חנויות, מפעלים או בניינים של חברות הפועלות במגזר העסקי, מומלץ לבחור בפוליש אקרילי כסוג מועדף של פוליש אחרי שיפוץ או חידוש של המקום. הביצוע של פוליש אקרילי לאחר שיפוץ נעשה באמצעות חומר אנטי סטטי שמונע הולכה של חשמל סטטי ברצפה, לכן סוג פוליש זה יאפשר תחזוקה קלה ויעילה של מקומות שבהם ישנה תנועה גבוהה של אנשים ופעילות עסקית שוטפת. ביצוע מקצועי של פוליש אקרילי לאחר שיפוץ מאפשר גם הגנה של הרצפה מפני גרירת ציוד או תנועה של מכונות תעשייתיות כבדות, כך תמנעו שריטות ונזקים, דבר שיביא להתיישנות מהירה ולשחיקה של הרצפה לאחר השיפוץ שנעשה במקום.

  • פוליש אקרילי נחשב לחזק ועמיד והוא מגן על הרצפה מפני חומרי ניקוי חזקים
  • תדירות גבוהה של שטיפה ותנועה רבה של אנשים לא מורידים את אפקט הפוליש
  • לאחר ביצוע של פוליש אקרילי מקצועי ברצפה נמנעת החלקה בשימוש של הרצפה
  • מאחר והחומר האקרילי מונע הולכה של חשמל סטטי אין הצטברות גבוהה של אבק
  • אפקט הפוליש האקרילי שומר על מראה נקי ומבריק ומחזיק מעמד למשך הרבה זמן
  • כל סוג של רצפה חזקה ועמידה יכול לקבל טיפול מקצועי של פוליש אקרילי איכותי
ניקיון אחרי שיפוץ
הצג צ'ט
1
רוצה לדבר עם המומחה?
כתוב משהו...